Olästa PM-siffran stämmer inte.

Riley

Trådstartare
Skulle just skicka ett PM till en annan användare och upptäckte plötsligt att jag hade 3 nya PM, ett par av dem fler dagar gamla. Det är dock inget som visats uppe i statusrutan utan det står "PM: 0 olästa". Har provat rensa cookies osv. men problemet kvarstår.
Någon annan som stött på det här? Lite irriterande om man en dag skulle upptäcka att man har veckogamla olästa PM liksom.

Sv: Olästa PM-siffran stämmer inte.

Var nån tråd uppe häromdagen/ för nån vecka sedan om att pm siffran inte stämde...

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 591
Senast: cirkus
·
Äldre J&?¤% S¤#/ Nån som är bra på konsumentköplagen? Kort sammanfattning av nedanstående: Jag vill ha en ny motsvarande produkt av Åf för...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: Trott
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 225
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA