Ökozon - någon som köpt det i år?

Skjøldur

Trådstartare
Ökozon är en örtbaserad medicin som ges till hästar med sommareksem med god effekt. Min islänning har inte det men jag funderar på att börja ge honom det ändå av andra skäl. Jag har googlat och letat men hittade ingen som säljer det. Någon som vet?

Var bor du?
Jag skickar efter det till några personer, för det saknas ÅF. Detta ska inte ses som reklam, eftersom de berörda betalar faktiskt kostnad. Men kanske det går att ordna för dig och om det finns fler så kan det komma direkt fram. Eller möjligen det går att utverka annat beroende på var du bor, för paketet är tungt och kommer att kosta med frakt inom Sverige.

Var bor du?
Jag skickar efter det till några personer, för det saknas ÅF. Detta ska inte ses som reklam, eftersom de berörda betalar faktiskt kostnad. Men kanske det går att ordna för dig och om det finns fler så kan det komma direkt fram. Eller möjligen det går att utverka annat beroende på var du bor, för paketet är tungt och kommer att kosta med frakt inom Sverige.

Tack för att du vill hjälpa till! Jag bor i Brunskog, Värmland. Vart bor du? I värsta fall så går det ju att skicka det med Shenker för det är i alla fall inte så dyrt som den vanliga posten och dessutom säkrare.

Liknande trådar

Hästvård Jag vet att det står i info att en öppnad flaska metacam håller i 6 månader, men är det en så än där lite överdrivet snål...
Svar
18
· Visningar
768
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
726
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: Kilauea
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 356
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bichon havanais
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025