Ökozon - någon som köpt det i år?

Skjøldur

Trådstartare
Ökozon är en örtbaserad medicin som ges till hästar med sommareksem med god effekt. Min islänning har inte det men jag funderar på att börja ge honom det ändå av andra skäl. Jag har googlat och letat men hittade ingen som säljer det. Någon som vet?

Var bor du?
Jag skickar efter det till några personer, för det saknas ÅF. Detta ska inte ses som reklam, eftersom de berörda betalar faktiskt kostnad. Men kanske det går att ordna för dig och om det finns fler så kan det komma direkt fram. Eller möjligen det går att utverka annat beroende på var du bor, för paketet är tungt och kommer att kosta med frakt inom Sverige.

Var bor du?
Jag skickar efter det till några personer, för det saknas ÅF. Detta ska inte ses som reklam, eftersom de berörda betalar faktiskt kostnad. Men kanske det går att ordna för dig och om det finns fler så kan det komma direkt fram. Eller möjligen det går att utverka annat beroende på var du bor, för paketet är tungt och kommer att kosta med frakt inom Sverige.

Tack för att du vill hjälpa till! Jag bor i Brunskog, Värmland. Vart bor du? I värsta fall så går det ju att skicka det med Shenker för det är i alla fall inte så dyrt som den vanliga posten och dessutom säkrare.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god...
2
Svar
31
· Visningar
2 683
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
800
Senast: Angel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar