Ojdå... hade visst glömt hur mensvärk kändes!

emma74

Trådstartare
Och framförallt värken i lederna och illamåendet... :wtf:
Men jag kan inte minnas att jag mådde såhär åren efter jag fått barn och innan jag började använda hormonspiral heller. Vågar jag hoppas på att det är värre första gången nu efter hormonspiralen och det lugnar sig kommande gånger?Annars måste jag nog återgå till spiral för jag kan inte jobba när allt snurrar och jag är helt spyfärdig (idag får jag sjukskriva mig, finns inte en chans att jag kan ta mig till jobbet). Finns det något man kan ta mot illamåendet?
 
Sv: Ojdå... hade visst glömt hur mensvärk kändes!

Jag går på 1 gram alvedon x 4 och försiktig rörelse i form av promenader när jag har riktigt jobbig mens. Det hjälper mig iaf.
 
Sv: Ojdå... hade visst glömt hur mensvärk kändes!

Prova ta postafen, det tar man ju mot illamående vid graviditet
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 481
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb Nu är det skriva av sig dags igen... Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa en situation på jobbet som jag upplever osund. Eller om jag...
2
Svar
39
· Visningar
6 890
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 788
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 548
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp