OJ, vilken tabbe!!!

G

GaurdianAngel

:o :o

Har beställt en hel massa köttben till mina hundar. HUR mkt hade jag ingen aning om :eek: :eek: :eek: HJÄLP!!

Nu blir det ingen mat till hundarna längre, det blir bara köttben. :angel: Undrar vilka som kommer bli glada. :angel:

ops...nu kommer visst lastbilen.. :crazy:

Sv: OJ, vilken tabbe!!!

Min frys är proppfull. Det enda som har fått plats är 4 märgben, å det är ju snarare roligt än nyttigt om man säger som så... Önskar att jag hade plats för lite lammben och sånt.

De är sååå välkomna!

Det blev 30 kg köttben. :angel: Försökter dölja det för sambon men det var lite svårt. :D :angel:

Jag köper det genom Ergodoc Jillberga AB.

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 566
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 784
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar