Gnist

Trådstartare
Ska vi flirta lite grann undrar Strumpan??
100_0681.jpg


Kan vi väl tycker Cassandra..
100_0680.jpg


Men Molly...stör inte....
100_0672.jpg


Du luktar gott tjejen..
100_0675.jpg


Amen vad tusan.. Vad gör du??
100_0679.jpg


Kan vi inte gosa lite grann?
100_0688.jpg


Okay då..Fast egentligen har jag lite ont i huvudet idag..
100_0684.jpg
 
Sv: Oj då..

Nej men Gnist då!! Porra till det på forumet en vanlig tisdag morgon!!!!:p :o
 
Sv: Oj då..

Tyckte ni behövde lite action, så att ni vaknar upp ordentligt :D

Det är ju segt här inne idag ju....:devil:
 
Sv: Oj då..

Du är flitig med kameran du :D

Jämtarna hinner precis lämna huset så är det dags för "småstrumpor":rofl: .....du har fullt upp du gnist:D
 
Sv: Oj då..

Återstår ju att se om det blir några valpar först och främst..

Gillar ju att fota ju ;) Har ca 70 valpbilder från igår, som ligger och väntar på redigering och uppladdning :o
 
Sv: Oj då..

Vilka små raringar:love:

Min något större hårboll har haft herrbesök idag och nu hoppas vi på älskog inom det närmaste.

Så spännande:banana: :banana: .
 
Sv: Oj då..

Men alltså, det är lite jobbigt för dig med så många hundar, och nu blir det ju fler ( :angel: ) Jag kan avlasta dig lite. Jag tar strumpan! :idea: :idea:
 
Sv: Oj då..

Och nu är flirtandet avklarat och den riktiga aktiviteten påbörjad :D

Första hängningen var igår på kvällen.

Matte fick dock klura en hel del innan jag kom på anledningen till att Strumpan inte vill para inne i huset.

Trög som jag är ibland, så tänkte jag ju inte på att huset är 4-årige Scotts domäner och tydligen är Strumpan så medveten om detta att han inte "kan" para inne, så hans ställe för att para tikar är härmed i pannrummet :devil: Neutralt och bra tyckte han och uppvaktade lite fint och försynt innan han hoppade på på allvar :o

Nu hoppas jag på småtroll under V8 :love:
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 501
Senast: Acto
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
4 167
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: Luff
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 833
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp