Oiseau de feux

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare grodan boll
  • Startdatum Startdatum
G

grodan boll

Funderar på att betäcka mitt sto med honom. Är ju första året i svensk avel. Vad tycker ni om honom? Någon som har sett honom eller vet lite mer? Bilder? Stoet är 153 cm hög o efter Pearsall hanover.

Sv: Oiseau de feux

Jag har sett honom på nära håll. Han har det största, oädlaste huvud jag någonsin sett på en travare :D I övrigt är det en fin häst med ganska mycket utstrålning.

Vad kostar han?

300 euro i bokning och 3500 euro i fölavgift.
Har svårt att hitta bra hingst till stoet då nästan allt amerikanskt ger hög inavel och vill ha lite storlek då hon är liten. Han har bra resultat 32 starter 12-3-6. rek 1,10,9. Men det är alltid svårt att få fram ordentlig fakta om utländska hingstar. Vill gärna veta lite mer om honom innan jag bestämmer mig.

You're welcome!

Lite fler bilder:

http://picasaweb.google.com/OkayOlivia05/FinlandiaAjo2008/photo#5193808394048440162
http://picasaweb.google.com/OkayOlivia05/FinlandiaAjo2008/photo#5193809437725493234
oiseau_de_feux_bazire.gif

Senast ändrad:

Ingen som har någon uppställd bild?

undrar hur de går för goop o honom i elitloppet. ska bli spännande alla fall.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
568
Senast: pepp
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 324
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka