golden_tinka
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enklast är nog att prata med de som säljer medlen för jag misstänker att det krävs preparat som kräver licens för att de ska försvinna.Vad kan man använda för medel att spruta med?
Beten med skräppa kan man antingen mekaniskt putsa 2-3 gånger under säsongen så att de inte går i frö eller så sam-/växelbetar man med får som faktiskt i många fall äter även skräppor.
Jag önskar att våra får gjorde det.
Min grannes får är kanske hungrigare? De äter glatt skräppor också. Kanske tur att de inte är så hungriga som fåren i filmen Black Sheep? Se inte trailern innan ni går ut till fåren! (http://www.blacksheep-themovie.com)Jag önskar att våra får gjorde det.
Min grannes får är kanske hungrigare? De äter glatt skräppor också. Kanske tur att de inte är så hungriga som fåren i filmen Black Sheep?
Skrappor!!!!! ARRRGGGHHHHH!!!!
Det som galler ar att ga ut med spaden och grava upp skiten med roten, lagga allting i en sack och sedan nar vaxtdelarna torkat elda upp klabbet!!!!!
/KT
Vad kan man använda för medel att spruta med?