ögonöppnare

Tranan

Trådstartare
Jag fick mig en riktig ögonöppnare idag,
jag har inte riktigt insett hur destruktiv min relation med mitt ex var, men en good vän förklarade hur udda vissa saker är för mig. Och hur glad hon var att se att jag har brutit isoleringen jag har vari i under många år. ni här på buke har en stor del i detta.

Tack så mycket!

Jag fick mig en riktig ögonöppnare idag,
jag har inte riktigt insett hur destruktiv min relation med mitt ex var, men en good vän förklarade hur udda vissa saker är för mig. Och hur glad hon var att se att jag har brutit isoleringen jag har vari i under många år. ni här på buke har en stor del i detta.

Tack så mycket!

Grattis till att ha kommit ur det!

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Goddag allvetande Buke. Jag blev så förvirrad idag, hjälp mig tack. Jo, vi har ett huslån, eller rättare sagt vi har tre huslån ett på...
Svar
13
· Visningar
822
Senast: Bee
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka