Ögonkontakt

Sv: Ögonkontakt

Jo, stirrar var väl ett lite väl hårt ord... men du behöver inte se så förvånad ut ;).

*ber om ursäkt*

Jag brukar inte råstirra i ögonen men beundra de brukar jag göra. Däremot tror jag inte att hästen brukar kolla mig i ögonen särskilt ofta, är lite svårt att se...

Jag tycker man kan kolla hästen i ögonen när man känner för det. Man kan ju ha "snälla" ögon och "hotfulla" ögon, dessutom ser man ju oftast ansiktsuttrycket i samband med att man kollar någon i ögonen så då får ju hästen det att gå efter också.

Ungefär det jag försökte få fram, utan att lyckas särskilt bra :bow:

Jo, stirrar var väl ett lite väl hårt ord... men du behöver inte se så förvånad ut ;).

*ber om ursäkt*

Det var inte jag som var förvånad - det var en ful gubbe som stirrade...:eek: .. tycker den ser ut som en sån... :D

No worries, jag ville bara poängtera skillnaden.. ;)

Liknande trådar

Ridning Min häst är diagnostiserad med en allvarlig Kissing spine som vi har rehabat sedan början av året och behandlat ryggen två gånger...
Svar
15
· Visningar
1 403
Senast: Cs218
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Lejd
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka