Ödlor *bildtråd*

Cattis_E

Trådstartare
Nu tycker jag att det är på tiden att bukes ödlor får sin egen bildtråd.
Jag fick ju en ny digitalkamera i tidig present idag så jag har roat mig med att fota Ödlis idag:

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WPsFQ9qQnYRp0zfPb3AFDG_G6nBZVbXqbtjMXeIfdtW0inz7FzTWB8UIi5kvdEutpxjCULSwawBG_q8QASZsHBEOwEt6NoRHXw

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WFQGgOGMcsWsG2pBU-u2daec8UKf3pUUyglZffhLz9YBr72iEEXsP9ZmaeTPTI4CGF9DSmy9HzBn2SFuYbyR-8rcevIBKRM3vg

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WIpH_xTQoy4yTYK6hnFZPB_xRZxRD8S7elXx-K56wK2jpsvhNT81UP5Cq05uHSnu0d_zI993txGsP7zxkiV0OLKpCuaNPpVcVg

x1p8WcqKiN8y4KtTu4ocjI7WEaAacTOVgn03ilSKRk0_k86HhPCUnoM5rLK4IMeC6EPE3S4_0G4HWL2gNnXj9q6IQ5O-1vfz3L6ESn9sMTs-mj6yhcATrU7Yg

Nu vill jag se bilder på era ödlor:)

Sv: Ödlor *bildtråd*

Åh vad fina!
Tycker kamelonter är häftiga men verkar svårskötta och känsliga.
Har du tom fått egna ungar:D?

Här kommer ett par av våra

Loffe- Teratoscincus roborowski
loffecopy.gif

Max-stäppvaran Varanus Exanthematicus
DSCN0013.jpg
´

vi har några dabbagamer med, men jag hittar inga bilder på dom

En sista putt innan jag ger upp och inser att det inte finns fler bukeödlor..

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hemmet Jag håller på och hjälper min mamma med att hitta en ny tvtjänst. Idag har hon Viasat som hon får in via satellit. En dyr tjänst som...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 157
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka