Odla i emaljerat badkar?

bettysmatte

Trådstartare
Tänkte spara lite pengar och återanvända vårt gamla sittbadkar till att odla i. Det är emaljerat. Borde väl inte vara några problem att odla grönsaker i, tänker jag :) ?

Tänkte spara lite pengar och återanvända vårt gamla sittbadkar till att odla i. Det är emaljerat. Borde väl inte vara några problem att odla grönsaker i, tänker jag :) ?

Är nog inga problem, men hur gammalt är det? Finns ett visst sug efter äldre sittbadkar i vissa byggnadsvårdsgrupper.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Oklart om det här borde klassas som "trädgård" eller som "matlagning", men; är det någon som testat att odla svamp med någon form av...
Svar
16
· Visningar
1 287
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: cassiopeja
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
356
Senast: Fetaost
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 379
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar