Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klubben för inbördes beröm har garanterat valt en själ som följer den ström som nuvarande ledning styr mot. Det finns många som inte tror att svensk fälttävlan är moget för att ta steget att rensa ut gammal svågerpolitik. Hoppas att förbundet långsiktiga beslut.
Fast svensk fälttävlan ÄR ju de aktiva. Klubben för inbördes beundran är ju så otroligt stor att jag tror det är omöjligt att inte ha någon därifrån. Eller från någon av de andra falangerna. Isåfall får vi lägga ner fälttävlan som sport.
Intressant att hon är ett förslag. Hon är väl mitt i smeten, som tränare, hästsäljare och väldigt aktiv som språkrör osv. Även om hon avgått som ryttarrepresentant.Anna Hassö hade säkert varit utmärkt för uppgiften men jag har förstått det som att hon inte är intresserad, på grund av sin egen satsning.
HoppasKlubben för inbördes beröm har garanterat valt en själ som följer den ström som nuvarande ledning styr mot. Det finns många som inte tror att svensk fälttävlan är moget för att ta steget att rensa ut gammal svågerpolitik. Hoppas att förbundet långsiktiga beslut.
Hoppas att förbundets långsiktiga beslut vadå?? Ofullständig mening
Nej, det var ju Pingu som citeradesVem frågar du?
Det var ju dig själv som du citerade
Eh...jo - sorri - det såg ut som om det var den egna ofullständiga meningen...gaahhNej, det var ju Pingu som citerades
När skulle sittande kapten avgå ? Är det relevant att tro att förbundet tillsatt tjänsten, det finns inga annonser ute vad jag har sett.
Vore ju konstigt annars, är väl inget sånt jobb som nånsin annonseras ut?Tror ingen annons kommer ut.. Det avgörs nog internt.
Vore ju konstigt annars, är väl inget sånt jobb som nånsin annonseras ut?
Till vilken tjänst då? Och även om lär det inte ske denna gång...ser nog "klubben" till.