Ny kapten. Först måste vi bestämma hur det ska se ut. Är vi nöjda med nuvarande upplägg? Jag tror inte på helt delat på landslag och övriga. In med alla som ridit 3stjärnig i landslaget. Gör en spetsgtrupp. Låt utmanarna betala själva. Blir en häst skadad, ut med ryttaren, kommer det en ny, in med den. Spetstruppen ska vara de bästa. Möjligen att det fungerar med grentränare men handen på hjärtat. Hur många har tränat för hopp resp dressyrtränaren? Är det en bra lösning? Modellera om i styrningen. Låt kommittén få något att göra, inte bara TR och arrangör. Sportrådet gjorde ju dem arbetslösa. Flera styrgrupper behövs inte. In med en kapten som inte har barn/sambo/fru/släkt i, eller på väg mot landslaget. Inte nyavdankad ryttare. Som kan fälttävlan. Som är social kompetent. Läst era förslag. Alla jag hör om har skumma grejor i garderoben eller saknar de kompetens på ena eller andra sättet. I min värld finns det några få. Vi ska inte ta från grannländerna, den ena saknar social kompetens och har ett nytt i sin garderob. Den andra kan vi ta nästa gång, då har finnarna lärt upp henne. Han som finns på andra sidan jorden, är duktig men kan han finna sig tillrätta i vårt land igen? Tror inte det. Tror inte heller Y är intressant, finns mycket om honom. Men där ska finnas en annan på öarna, som jag inte ens vet namnet på. Hemma tänker jag bara på LC. Nya tider, nya krafter, lämnar några stolar förstås, gammalt i gardroben har ju alla, ha en ekonom, han införde ändå det som GF fortsatte med. Just nu det bästa förslaget.