Nä iofs.Om inte tidningen dyker upp är det fan inte billigt
För att komma tillbaka till ämnet så tycker jag att Lotta Wallin som ny veterinär vore bra och som hopptränare Tobbe Grönberg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä iofs.Om inte tidningen dyker upp är det fan inte billigt
Haha, två själar, eh... många tankar!Ok vad sägs om Jan Tops som ny förbundskapten? Eller Tobbe? Eller varför inte Janne igen... Han brukar ju alltid få ta tillbaka jobbet till sist ändå
Det mest intressanta är att den finns ute i vår Coop samma torsdag som den ska komma till mig, som den aldrig gör! Helt meningslöst att prenumerera på en tidning som kommer ut i affären före jag får den!
Alltså onsdagar får jag min??
Jag funderar mest på om man inte har en plan B. Känns ju som att folk avgår/blir sparkade med mer eller mindre direkt verkan hipp som happ. High Caparall typ. Eller en förbundskapten kanske inte är så viktig?
Nu är annonsen ute, någon som känner sig manad. @fio ? @Novali01 ?
http://www3.ridsport.se/Svensk-Rids...serledigajobb/2016/Arduvarnyaforbundskapten1/
Nä nä jag har ju precis blivit hoppryttare nu! Jag vill inte blanda mig i en sådan där livsfarlig sport
Tänkte mer höra om Ragge behöver lite hjälp
Skulle inte han också sluta...?
Man ville ju inte ha en ridande förbundskapten så det måste vara perfekt att du rider hoppning istället! Det räknas inte. Men förstår att det blir lite svårt med sofforna i fälttävlan @fio
Vad pratar du om nu? Juniorerna och YR? Ska Anne också sluta?Oavsett vem det blir kan man möjligtvis hoppas att någon/några fixar detta med laguttagning bättre än nuvarande. Mycket intressant (eller inte) att se att de uttagna får massor med stopp i terrängen. Hmm, det fanns ju terrängmaskiner som inte blev uttagna. För de andra hade bättre dressyr. Tråkigt att de inte åkte på dressyr EM ist
Vart tog Isabella Lidbrandt vägen? Var inte hon uttagen till YR EM?