Och den nya förbundskaptenen är:

Ridsports krönikör nämner idag sina tänkbara kandidater som är Johan Lundin, Ulf Johansson, Lasse C och på slutet Lena Bredberg och Linda Algotsson..
Fast där fanns inga utländska kandidater alls..... och de 2 första rider ju själva liksom Linda, Lasse har fingrarna överallt och Lena tror jag inte alls på.

Ridsports krönikör nämner idag sina tänkbara kandidater som är Johan Lundin, Ulf Johansson, Lasse C och på slutet Lena Bredberg och Linda Algotsson..
Hon borde ha lite bättre koll på fakta också.
Det är inte förbjudet att inte ha koll på folks exakta ålder eller att VM för en ryttare är "högsta nivå internationellt" men för en annan "internationellt" men det samlade intrycket blir ändå rätt blaha.

Fast där fanns inga utländska kandidater alls..... och de 2 första rider ju själva liksom Linda, Lasse har fingrarna överallt och Lena tror jag inte alls på.
Fast det här är ju krönikörens förslag på tänkbara kandidater. Som det ser ut idag känns ingen av dem som något tänkbart alternativ vilket stärker min tes att man snöat in på fel spår gällande vad en kapten ska tillföra och man med det liksom "letar" på fel håll..

Fast det här är ju krönikörens förslag på tänkbara kandidater. Som det ser ut idag känns ingen av dem som något tänkbart alternativ vilket stärker min tes att man snöat in på fel spår gällande vad en kapten ska tillföra och man med det liksom "letar" på fel håll..
Fast som du säger så är det ju bara krönikörens förslag, behöver ju inte ha nån substans från TS alls i de förslagen. Och mitt svar baserade sig på min egen uppfattning såklart, dvs en ryttare som lagkapten är inte aktuellt osv.

Eller går man över ån efter vatten ?
Vilka är det som går över ån efter vatten? O_o

Finnarna för att de har Hassö i teamet?

Eller syftar du på att det skulle vara Sverige som går över ån om de väljer någon av utlandssvenskarna som sökt svenska kaptensjobbet och vilka kan mer om fälttävlan av igår och idag än de flesta andra bara kan drömma om?

Vilka är det som går över ån efter vatten? O_o

Finnarna för att de har Hassö i teamet?

Eller syftar du på att det skulle vara Sverige som går över ån om de väljer någon av utlandssvenskarna som sökt svenska kaptensjobbet och vilka kan mer om fälttävlan av igår och idag än de flesta andra bara kan drömma om?

Vi har ju Lars C. Det finns få som är så kompetenta.

Vi har ju Lars C. Det finns få som är så kompetenta.
Trots hans enorma kompetens verkar inga av hans true believers våga stå upp för sina åsikter gällande hans eventuella förmåga att leda svensk fälttävlan in i 20-talet och det indikerar iallafall för mig att det är något som trots allt inte stämmer.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka