Och den nya förbundskaptenen är:

Och det motsäger väl inte att ALLA tar ansvar för hur de uppträder eller säger?
Fast jag hävdar att "alla" uppträder som ledningen visar....dvs har du en bra ledning som leder o fördelar arbetet på ett bra sätt så behöver inte personalen, dvs alla andra som har samröre med fälttävlan, känna att de ska leda företaget (läs Fälttävlansförbundet). Det kommer av sig själv, bra ledning=bra stämning.

Fast jag hävdar att "alla" uppträder som ledningen visar....dvs har du en bra ledning som leder o fördelar arbetet på ett bra sätt så behöver inte personalen, dvs alla andra som har samröre med fälttävlan, känna att de ska leda företaget (läs Fälttävlansförbundet). Det kommer av sig själv, bra ledning=bra stämning.
Fast jag vet inte om jag tolkar dig fel, för om din chef är en rövhatt då är du också det för att chefen är det? Och skyller allt på din chef?

Har detta varit korrekt utfört med rent mjöl i påsen ?
Oavsett vad du menar är det ännu ett trist inlägg. Om du menar @Singoallan s gissande, vilket jag inte tror, så är det ju rätt onödigt att säga nåt sånt och menar du uttagningen av kaptenen så är det ÄNNU tristare inlägg eftersom de flesta, låt säga 99,9% inte har nåt att säga om honom än så vore ju trevligt om han fick en chans att ens börja sitt jobb innan han sågas.

Har detta varit korrekt utfört med rent mjöl i påsen ?
Sådana som du och Vera kanske bör fundera på hur ni uttrycker er.Det är sådant som för sporten längre ner i leran. Ingen mår bra av sådana inlägg. Sporten blir aldrig bättre än dess utövares uppträdande.

Sådana som du och Vera kanske bör fundera på hur ni uttrycker er.Det är sådant som för sporten längre ner i leran. Ingen mår bra av sådana inlägg. Sporten blir aldrig bättre än dess utövares uppträdande.
Det krävs förändring för att vända den dåliga riktning ledningen satt igång. Jag tycker inte att det drar ner nånting mer i skiten att prata om det, bara vore bra om man vände lite upp & ner på saker så att nåt händer. Ska alla strykas medhårs för att ingen ska ta illa upp så sker aldrig förändring.

Det krävs förändring för att vända den dåliga riktning ledningen satt igång. Jag tycker inte att det drar ner nånting mer i skiten att prata om det, bara vore bra om man vände lite upp & ner på saker så att nåt händer. Ska alla strykas medhårs för att ingen ska ta illa upp så sker aldrig förändring.
8 år med icke pratbar ledning innebär en hel del att förändra. Noterbart är att de 4 heliga var nöjda med sin kontakt med avgående förbundskapten. Öppnare utåt är ett önskemål och då framförallt mot de utanför den heliga gruppen så att de känner sig med/välkomna.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka