Fast vad är det egentligen hon har sagt? Linda talade med sin lokaltidning Barometern och sa bland annat att det inte gick att prata med Staffan och att de saknades struktur inför OS.
Något jag kan vittna om eftersom jag var ålagd att följa den svenska uttagningen och körde än hit än dit över Europa enligt direktiv som ändrades typ hela tiden gällande var och när det de facto var uttagning för svenskarna. Ena dagen var det Saumur, nästa Luhmühlen, nästa Strzegom sedan Aachen. För mig blev det enligt Google maps 4065km och 39h bakom ratten bara på den rutten.
Vidare till Barometern sa hon att hon inte känner Fredrik B men att det kan vara bra med nytt blod och att hon satsar på OS i Tokyo.
Av detta blåste Tidningen Ridsport upp en mega-artikel enligt principen bygga höna av en fjäder där INGEN annan än Staffan uppenbarligen fick uttala sig. I artikeln totalsågade han dessutom Algotsson och var som vanligt oförstående till kritiken som han tydligen inte fått ta del av den här gången heller..
Jag läser inte så himla noga, minns bara att det ju knappast varit enkelt med Staffan. Jag syftade på artikeln där nuv förbundskaptenen ju hänvisade till uttalanden