M
mij
så ja, jag är helt ny i galoppsporten. skulle bara praktisera lite i två veckor. men det gick förvånanvärts bra nere hos pia höiom och nu är jag fast. det finns ju inget roligare än galoppen! går i skolan men kommer fortsätta hos pia på lov och helger när jag kan för att hålla igång galoppen. fick bästa tänkbara betyg där nere. tackar pia något enormt för de, hon är underbar. hela stallet är det iofs. så på lördag ska jag rida på säve galoppbana, träning. blev jätte glad när pia ringde frågade om jag ville
men jag bara undrar lite.. jag vill inte ha allt de här sprutet i ögonen när jag rider, för de gör lite ont :smirk: så glasögon har jag hittat. men jag skulle vilja ha ett fint hjälmöverdrag också. var kan jag hitta de? någon som vet någon bra hemsida man kan beställa det på? den måste vara svensk hemsidan, är inte nåe bra alls på språk..
men jag bara undrar lite.. jag vill inte ha allt de här sprutet i ögonen när jag rider, för de gör lite ont :smirk: så glasögon har jag hittat. men jag skulle vilja ha ett fint hjälmöverdrag också. var kan jag hitta de? någon som vet någon bra hemsida man kan beställa det på? den måste vara svensk hemsidan, är inte nåe bra alls på språk..