M

mij

så ja, jag är helt ny i galoppsporten. skulle bara praktisera lite i två veckor. men det gick förvånanvärts bra nere hos pia höiom och nu är jag fast. det finns ju inget roligare än galoppen! :love: går i skolan men kommer fortsätta hos pia på lov och helger när jag kan för att hålla igång galoppen. fick bästa tänkbara betyg där nere. tackar pia något enormt för de, hon är underbar. hela stallet är det iofs. så på lördag ska jag rida på säve galoppbana, träning. blev jätte glad när pia ringde frågade om jag ville :)

men jag bara undrar lite.. jag vill inte ha allt de här sprutet i ögonen när jag rider, för de gör lite ont :smirk: så glasögon har jag hittat. men jag skulle vilja ha ett fint hjälmöverdrag också. var kan jag hitta de? någon som vet någon bra hemsida man kan beställa det på? den måste vara svensk hemsidan, är inte nåe bra alls på språk.. :angel:

Sv: nyyyyy

Välkommen! Kul att du trivdes hos Pia, hon är en riktig raring!

Milla Cervin syr fina hjälmöverdrag, om du letar lite bland gamla inlägg här så hittar du hennes adress. Eventuellt finns det en länk från Isola Racings hemsida.

Glasögon kan du kanske köpa på banan när det är löp nästa gång. Mia Jonasson brukar stå där och sälja grejor.

Sv: nyyyyy

Kul med nya till galoppen! :D

Loca, som har sin lokal på andra sidan vägen vid Täby Galopp, dvs på marknadsvägen syr dressar och hjälmöverdrag mm. Cervin jobbar där och ta kontakt med Loca så kan du få köpa ett jättefint hjälmöverdrag.

På Isola Racing.se har jag för mej att det står tel.nr. till Milla!

Kram

Liknande trådar

Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 050
Senast: Cambrie
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 888
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·
Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 757
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2