Nytt träns, vad ska jag köpa?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fire-Eye
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 137
F

Fire-Eye

Jag ska köpa ett nytt träns och jag skulle behöva tips på vad jag bör köpa - och vad jag inte bör köpa.

Jag är ute efter ett svart aachenträns i stl. cob. Gärna med tyglar.

Vill inte ha ett träns av dålig kvalité som tappar färg efter 3 smörjningar, utan jag vill ha nåt bra. Jag är jättedålig på att se vad för träns Fia passar i, så jag lägger in en bild så får ni spåna lite.
Det får inte kosta över 2.000 kronor, och det måste kunna beställas över internet.

(Har verkligen inga bra huvudbilder som visar hur hon ser ut, men här har ni iaf nåt...)

Hon är alltså väldigt feminin, med tunn hals och väldigt fullblodstypisk. Rätt så späd helt enkelt...
Numera har hon också rätt så kort man.

Sv: Nytt träns, vad ska jag köpa?

Jag ska köpa ett nytt träns och jag skulle behöva tips på vad jag bör köpa - och vad jag inte bör köpa.

Jag är ute efter ett svart aachenträns i stl. cob. Gärna med tyglar.

Vill inte ha ett träns av dålig kvalité som tappar färg efter 3 smörjningar, utan jag vill ha nåt bra. Jag är jättedålig på att se vad för träns Fia passar i, så jag lägger in en bild så får ni spåna lite.
Det får inte kosta över 2.000 kronor, och det måste kunna beställas över internet.

(Har verkligen inga bra huvudbilder som visar hur hon ser ut, men här har ni iaf nåt...)

Hon är alltså väldigt feminin, med tunn hals och väldigt fullblodstypisk. Rätt så späd helt enkelt...
Numera har hon också rätt så kort man.

Rundsytt kanske??:D tycker det passar hästar med smäckert huvud. Men tror det mesta skulle passa på din polle... kanske inte för bred nosgrimma dock..

Ja kanske det! :d:idea:

Men vet du något träns som är speciellt bra? :)

Ska kolla runt på olika hemsidor.. :d typ min hobby då jag leter ett träns till min egen häst så..

sadelmagasinet.se finns ett rundsytt med vittfoder:d ser snyggt ut .. dock tveksam till kvaliten då det bara kostar 400:- finns även på en anna hemsida. osterbo-hast.se ser likadant ut samma bild fast har kostar det 279:- men kostat 399:- innan.. på hastshopen.se finns ett rundsytt träns från treadstone för 667:- hastbutiken.se finns ett runsytt döbert träns för 3608:- eller 2067:- beror på vilken modell :love: på hooks.se finns ett från GM för 679:- ...
så kanske blev lite rörigt men.. ;)

det har kommit ett skit fint träns på hööks hemsida, dock är det billigt så det är säkert ingen vidare kvalite på det men jag tycker det är skit snyggt och din häst tror jag nos skulle passa i det

tränset

förhoppningsvis kommer min kompis hem med ett till mig ikväll om dom finns i butikerna redan, hoppas :bump:

Gud vad fint!! Synd bara på kvaliteten...
Kom gärna med fler tips!! :d

Dyon träns

träns 1: pris - 2400kr
05220134_1.jpg

träns 2: pris - 2250kr
05220137_1.jpg

tror att hon skulle passa riktigt bra i något av dessa träns

Det översta tränset var ju bara woooow!!! :love::love::eek:

Finns det i svart? Vart kan man beställa det? :love::bow:

Tack! Men där finns det väl inte svart? ;):(

Liknande trådar

Utrustning Köpte ju ett nytt träns på Scandinavium, men såklart (!) var det ju alldeles för litet, nosgrimman funkade bra och gick runt utan...
Svar
9
· Visningar
1 298
Senast: jjeg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31