Nytt träningsredskap

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Giantchill
  • Startdatum Startdatum
Sv: Nytt träningsredskap

Vänta bara snart har vi sådana på tävlingsbanorna. Tycker faktiskt att kuskarna är värd en bättre arbetsmiljö! :rofl:

Jamen herregud!!:rofl:
Fast hästen såg ju glad ut iofs:angel:

MÅSTE vara en amerikansk uppfinning!

Som nån skrev i länken; Hur lång bromssträcka har den, jag lovar att min häst kan stanna innan man hinner blinka, kul å få en batmobile i rumpan:crazy:

Styr man hästen något när man kör med den tro? I så fall skulle den kunna revolutionera träningen på gården hemma något enormt... ;)

Styr man hästen något när man kör med den tro? I så fall skulle den kunna revolutionera träningen på gården hemma något enormt... ;)

Den är ju helt sjuk när man tittar närmare :angel:
Man styr med ratt... och rycktussarna har man nu placerat i närborrarna och i munnen på hästen :eek::rofl:.
Måste bli svårt för domarna att se om hästen passgångar eller travar.:cool:

*Skyndar mig till telefonen och beställer en innan de tar slut.*

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
303
Senast: Unafraid
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 117
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar