Nytt msn problem ;)

YaHilweh

Trådstartare
Nu har jag fått msn 7.0 att fungera. Brossan kan logga in på den. Men den vill inte ta mitt lösenord. Den säjer att det är fel hela tiden. Men jag kan logga in med precis samma lösen och mejl på webmessenger. Jag provade att byta lösen, men det var fortf. samma problem.

Någon som kan hjälpa mig?
 
Sv: Nytt msn problem ;)

Kolla så det inte smugit in sig nåt fel eller kanske nåt mellanslag i användarnamnet då? Kan ju vara att lösenordet är rätt men till "fel" användarnamn.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 483
Senast: Badger
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 038
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 179
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp