Nyponpulver

Empalie

Trådstartare
Har bestämt mig för att ge ngn form ev nypopulver eller litovet eller något sådant till min häst för hans hovledsbesvär. Nu för att jag ska bestämma mig vill jag att ni skriver till mig och säger vartifrån ni köper och vilken produkt ni köper. Finns det bara på internet eller finns det ngn annanstans också?

Sv: Nyponpulver

Jag har köpt i vanliga hälsokostaffären. Life, eller vad den nu heter. Finns visserligen endas i de butiker som säljer "mat" oxå alltså inte bara pillerburkar och salvor. Betydligt billigare :) :)

Det finns ju massor med nyponpulver, men det är bara Litovet som har kliniska studier (vad jag vet).
Jag kör med det just därför.
Jag köper på nätet, men jag tor att det finns på en del kliniker och hästaffärer också.

Har bestämt mig för att ge ngn form ev nypopulver eller litovet eller något sådant till min häst för hans hovledsbesvär.

En fråga,, kommer nyponpulver åtgärda grundproblemet för din häst:s hovledsbesvär??

En till,,, Varför har din häst hovledsproblem??

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 751
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
820
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka