Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att för oss som såg Saltkråkan när vi var små och "känner" de personerna är det självklart så. Men för dem som är barn nu kanske gamla Saltkråkan ligger väl långt tillbaka i tiden, de känner inte igen sig i sättet att prata och vara på, kanske är det på sin plats då med en modernisering? Och man är ju fri att titta eller inte tittaVarför ska man göra en nyinspelning av Saltkråkan? Det är ju persongalleriet som är det underbara! Vem kan ersätta farbror Melker, Tjorven och Stina?
Inget konstigt egentligen, vet flera vars barn ser på saltkråkan och inte är så jätteimpade av det. Dom vill ju ha nytt vilket även dom flesta av oss ville när vi var små.Varför ska man göra en nyinspelning av Saltkråkan? Det är ju persongalleriet som är det underbara! Vem kan ersätta farbror Melker, Tjorven och Stina?
Åååh, jag hade glömt bort att det finns en ny Ronja! Jag måste se om jag kan hitta den någonstans!Jag tycker det är jättekul och deras fram emot att se den!
Gillade dem nya Ronja jättemycket!
NetflixÅååh, jag hade glömt bort att det finns en ny Ronja! Jag måste se om jag kan hitta den någonstans!
Har tyvärr inte.Netflix
Gamla Ronja ligger mig varmt om hjärtat! Delar spelades in bara ett stenkast från farmors och farfars sommarhus, så min kusin och jag hängde runt inspelningsplatsen och vid hagen där de hade hästarna. Superspännande!... och jag fick sug på att se både gamla Ronja och Pippi!
Jag ÄLSKAR gamla Ronja! Som idog lajvare känns det som en värld jag vill (och ibland kan) kliva in i.Gamla Ronja ligger mig varmt om hjärtat! Delar spelades in bara ett stenkast från farmors och farfars sommarhus, så min kusin och jag hängde runt inspelningsplatsen och vid hagen där de hade hästarna. Superspännande!