Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det behövs nog lite lättsamma nyheter i en mörk tid.Det är krig i Ukraina, elkris i Sverige och vad toppar nyheterna - Sir Väs Hoppas han har lite kul på rymmen från sitt tråkiga terrarium.
Fast det var ju en sorglig nyhetLäste nyligen att minst 59 dött efter halloweenfirande. Jag tänkte direkt oj var det så läskigt! Jösses!
Men nej berodde på trängsel.
Jo hemsk!Fast det var ju en sorglig nyhet
Ja, jag undrar verkligen vad det är som har hänt henne....En svensk nyhet som jag undrar över är tjejen från Vetlanda, Tove, som försvann. Mycket märkligt försvinnande som jag hoppas får ett svar någon gång. Tydligen en hästtjej som är häktad misstänkt för människorov.
Undrar också. Har sett alla poliser, brandmän och frivilliga som sökt. Det är inget vi är vana vid i lilla Vetlanda.En svensk nyhet som jag undrar över är tjejen från Vetlanda, Tove, som försvann. Mycket märkligt försvinnande som jag hoppas får ett svar någon gång. Tydligen en hästtjej som är häktad misstänkt för människorov.
Man får skriva vad man vill, kände bara för att tjôta lite...Kanske jag som missuppfattat tråden? Trodde den handlade om aktuella nyheter och lite vad vi tänkte om dem?
Läste nyligen att minst 59 dött efter halloweenfirande. Jag tänkte direkt oj var det så läskigt! Jösses!
Men nej berodde på trängsel.
Men är det inte två tjejkompisar som är misstänkta?Undrar också. Har sett alla poliser, brandmän och frivilliga som sökt. Det är inget vi är vana vid i lilla Vetlanda.
Hoppas hon hittas snart för de anhöriga om inte annat.
Ja, det är väldigt märkligt. Nu har det gått 3 veckor och fortfarande inga direkt nya spår efter tjejen. Om dom som sitter häktade är skyldiga så ät dom bog fast beslutna om att hålla tyst och neka till varje pris.Ja, jag undrar verkligen vad det är som har hänt henne....
Två tjejer sitter anhållna/häktade (kan inte terminologin) men fortfarande vet man inte vad som hänt.Men är det inte två tjejkompisar som är misstänkta?
Jo, två tjejkompisar sitter anhållna. Många märkliga omständigheter kring dessa två kompisar och vad som egentligen hände efter att dom lämnade klubben. Den ena tjejen har åkt till McDonalds mitt i natten och den försvunna tjejens mobil åkte samma resa, men tove var inte med i den bilen tex. Det var en granne som skjutsade en av dom häktade då hen stötte på henne i trappen vid 3 på natten.Men är det inte två tjejkompisar som är misstänkta?
Jo, två tjejkompisar sitter anhållna. Många märkliga omständigheter kring dessa två kompisar och vad som egentligen hände efter att dom lämnade klubben. Den ena tjejen har åkt till McDonalds mitt i natten och den försvunna tjejens mobil åkte samma resa, men tove var inte med i den bilen tex. Det var en granne som skjutsade en av dom häktade då hen stötte på henne i trappen vid 3 på natten.
Sålde dom henne, undrar jag . Ung svensk tjej kan nog tyvärr säljas dyrt inom trafficking.Så märkligt alltihopa. De sitter häktade för människorov, på sannolika skäl. Vilket brukar betyda att polisen har lite på fötterna. Otroligt ovanligt att två unga, ostraffade sitter såpass länge med fulla restriktioner utan att börja prata. (Vilket vi iofs inte vet att de inte gjort men hon är ju frf borta iaf).