Nybörjare

T

tjiir

Hej. Jag skulle gärna vilja prova på körning med min ponny.
Skulle jätte gärna vilja ha lite tips om vart jag kan få tag på utrustning, vart tävlingar hålls osv.

Det skulle vara kul i fall ni visade lite bilder när ni kör :)

Sv: Nybörjare

Har du tur kanske det finns någon här från dina trakter som bjuder hem dig för en prova på tur?
Jag bor utanför stockholm, annars hade jag välkomnat dig hit bums.

Kontakta en förening med något körekipage, kanske de vill träffa en intresserad?

Om din ponny är inkörd kan du ju ta med den, så får du låna utrustning o vagn om du har riktig tur. Så går det till i Umeå rf där vi välkomnar alla intresserade. Jag hoppas andra klubbar är lika måna om nybörjarna!

Sv: Nybörjare

Är du intresserad att börja tävla så är lagserietävling ett jättebra sätt i början. Inte så pretantiöst men ett bra sätt att prova på körningens alla moment. Rekommenderas varmt.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
334
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 744
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar