Jäla vad snygg - men det är väl inte lakrits? För då hamnar den i äckligt-facket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäla vad snygg - men det är väl inte lakrits? För då hamnar den i äckligt-facket
Lät spännande! (Såg inte så aptitligt ut dock ) har just upptäckt svarta bönor och älskar dom!
Nix, inte lakrits. Svart sockermassa !
Alltså... jag skulle gärna gå på flera nyårsfester hos Bukefalister! Mycket med god mat
Jag tänker äta ungefär allt gott som jag kan tänka på imorgon
Frukost: pannkakor
Lunch: Spenat- och ostbiffar.
Middag: tacos
Resten av dagen: naturgodis, julstjärnor, ben & jerry-glass, varm choklad... tror att det var allt
Ser mest fram emot julstjärnorna, har inte ätit sådana sedan förra vintern, så avancerad smak har jag
Jag blir väldigt hungrig i den här tråden
Vad jag ska äta är oklart. Funderar på att göra en sås med kyckling och soltorkad tomat
Kommer fira i min ensamhet. Eller ja, hunden och katten lär vara hemma
Vi gjorde kyckling fylld med fetaost/hackade soltorkade tomater, samt en sås på havregrädde med delvis purjo/rödlök/diverse kryddor? (sambon gjorde den) superenkelt och kan nog serveras med vadsom, vi hade bönsalsa till, vilket var jättegott
Jag äter hellre tacos än oxfilé tyvärr är sambon skapligt less på det efter 2 ggr/vecka!
IOM att jag är sjuk firar jag och mannen hemma ensamma. Ev går vi till grannen ngt.
Här är det mannen som är chef. Han ska göra gratinerad, färsk hummer med någon aioli med basilika och parmesan i bla.
Vi ska också äta ostron(dvs jag smakar och han äter resten.. .
Vi efterrättar oss nog inte. Men skumpa ska vi dricka.
Jag med, men mest för att jag är vegetarian Har nog aldrig ätit oxfilé så jag kan inte uttala mig om vad det smakar.
Inte äta upp blommorna!Ser mest fram emot julstjärnorna, har inte ätit sådana sedan förra vintern, så avancerad smak har jag