Nyårsklänning

Guldaskig

Trådstartare
Jag vet inte riktigt hur jag ska fira nyår än men oavsett så behöver jag ju något att ha på mig!

Hur ska ni fira, och framförallt, vad ska ni ha på er? Vill ha massvis med bilder och inspiration!

Ska man fira nyår? :o

Nej, men jag är så oerhört tråkig och osocial att jag förmodligen "firar" som förra året. Alltså lagade lite finare trerättersmiddag med familjen, spelade sällskapsspel, kollade på fyrverkerierna och skålade i alkoholfritt bubbel vid tolvslaget och gick sedan till sängs. antagligen kommer jag ha på mig typ pyjamasbyxor och den största mysigaste tröja jag kan hitta ;)

En vild chansning är att det här svaret absolut inte är till hjälp för dig :laugh:

Haha, "välkommen till taxi" är mitt nyår. Kommer nog välja mjukisbyxor och en bekväm tröja. Däremot har jag rosaglittriga tofflor så lite nyårsglitter blir det på taxi också ;)

Jag var typ 2 sekunder från att köpa denna, men gav mig själv köpstopp:angel:
EV421C0DR-802@1.1.jpg

Jag kommer befinna mig på Teneriffa och äta nyårssupé med dotter och föräldrar. Givetvis kommer både jag och dottern ha glittriga outfits men jag har inte riktigt bestämt vilka klänningar det blir.
Troligen blir det en svartvit-randig klänning med en stor stjärna i svarta paljetter för dottern. Det kommer matchas med glittrig hårklämma. Strumpbyxor lär inte behövas.
För min del blir det troligen en lila klänning med chiffong-kjol och liv i lila paljetter. Alternativt en skamlöst kort och tight klänning i guldiga paljetter. @Wingates vet vilka jag menar :D

Jag vet inte riktigt hur vi ska fira, men det kommer bli hemma eftersom vi har hundar och en av dem är väldigt rädd för fyrverkerier. Ska se om vi kanske bjuder hem folk. Det blir nog rätt så avslappnad klädsel oavsett :)

Funderar på att skaffa en klänning med spets. Det finns hundra på nätet men hittills har jag inte fallit för en.
Annars gillar jag den här kjolen med paljetter
kb4a9017.jpg

@MiniLi är de från Nelly? Tycker de är jättefina men de gånger jag har beställt från Nelly har klänningarna varit i kortaste laget. Väldigt synd för de har mycket fina klänningar!

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 874
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 087
Senast: Tilly_85
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Amha
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar