Nyårsklänning!

Taxilock

Trådstartare
Vad ska ni ha på er på nyår?
Själv har jag inte bestämt mig än, vill egentligen ha samma som jag hade förra året men det känns lite väl trist!

Har funderingar på denna:
300703-5514_1

Men urringningen känns lite väl extrem! Den har dock väldigt fin rygg!

Sv: Nyårsklänning!

Vet inte vars jag ska vara än men ska iaf ha nedan oavsett :p
Är dock jäkligt mycket kortare än den ser ut på bilden, rätt precis att jag tycker den är nog lång för mig och jag är 18cm kortare än modellen på bilden.

911136-6097_1

Senast ändrad:

Jag är osäker på om jag har det! :D Men tänkte prova beställa hem den och se hur den sitter. Man är ju bara ung en gång så gäller kanske att passa på med såna klänningar då! ;)

Ainon: Snygg! :D Den ser rätt kort ut så är den kortare i verkligheten kan jag tänka mig att den är kort!

Jättehäftig klänning, men jag håller med om att urringningen var lite extrem... Kan nog vara svårt att få den att sitta bra kanske, men det är ji värt ett försök! Och lyckas du kommer du lätt att vara snyggast på festen :)

Jag tänkte klä mig i den här pärlan jag:

20131207_180801_52a4d9572a6b228bae0eb258.jpg

Det är nog den mest glittriga och nyårsaktiga klänningen jag någonsin ägt!

Wow vilken klänning! :d

Jag ska ha följande:
kl%C3%A4nning-78285-bd055.jpg

Ammar för tillfället, så ville ha något där det går att få fram bröstet utan att vara tvungen att klä av sig hela klänningen :p

Wow, vilka snygga klänningar alla har hittat!

Själv har jag haft leggingsdille den senaste tiden (efter att ha skytt leggings likt elden i flera år), så jag tänkte vara tråkig och ha dessa leggings med en tröja som är i samma lite halvgenomskinliga material men med lite extra lager lager över bröstet för att chocknivån inte ska bli allt för hög ;)

Har velat testa den kombon riktigt länge och då finns det möjlighet att gå bananaz med smink ^^

SpartansSheerLeggings_02_1024x1024.jpg

Om jag ångrar mig i sista minuten har jag alltid lite klänningar att välja mellan, även om de inte är så nyårsaktiga de heller ^^

Jag har haft samma nu i 3 år tror jag. Lessnar aldrig, använder den aldrig förutom på nyår. Så blir det mot förmodan fest åker denna på:

011_182916442.jpg

Jag ska kanske klä upp mig lite, men har isåfall inga planer på hur. Kanske köper den här från HM som var ganska söt :)
hmprod

Köper jag den matchar jag med svarta strumpbyxor och nåt glittrigt halsband/armband.

*KL*

Jag är lite för gammal för detta forum, men jag kan inte låta bli, hittade en så fin klänning på Beyond Retro, så den ska jag ha på nyår :)

DSC_03551-687x1024.jpg

KL

Det verkar inte finnas någon bild på just min klänning längre, men jag ska ha en liknande denna fast med spets i stället för vanligt transparent tyg:

hmprod

Och till det tänkte jag matcha med röda strumpbyxor och några roliga skor!

DEN klänningen hade jag velat ha :love: (tusan också att den verkar vara slut...)

Ja den sålde slut typ direkt :( Var nära att slå huvudet i väggen när den hade sålts slut (är en velig själ), sen satt jag i två dagar och tryckte på "uppdatera" och till slut kom den in igen :love:

Vad ska ni ha på er på nyår?
Själv har jag inte bestämt mig än, vill egentligen ha samma som jag hade förra året men det känns lite väl trist!

Har funderingar på denna:
300703-5514_1

Men urringningen känns lite väl extrem! Den har dock väldigt fin rygg!

HERREGUD DEN SKA JAG HA!
Jag köpte en grön paljettklänning först, och den var egentligen jättesnygg, men jag har väldigt rött hår, och klänningen var väldigt glittrig. Jag såg rent ut sagt ut som en julgran.
Men den här KAN jag inte se ut som en julgran i!
Köp den! Du kommer att bli jättesnygg!

Du kommer bli så VANSINNIGT snygg i den! :love:

Mycket snygga klänningar här för övrigt! Själv velar jag mellan dessa två. Lutar åt den lila (jag vet att de inte ser mycket ut för världen såhär, men de är väldigt snygga på) med svarta accessoarer.

8ai7.jpg
n5rb.jpg

Jag kommer ha bikini since jag är i värmen :D
Men på kvällen antagligen en svart maxiklänning med flera tunna tyglager,

Jag ska ha en svart rak klänning ala 20-tal med fjäderboa till. ;) Jag ska på 20-tals fest. Ska bli riktigt skoj!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 741
Senast: Badger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
34 35 36
Svar
706
· Visningar
32 688
Senast: Görel
·
Kultur Planerar en långweekend med några kompisar i höst och vi velar lite om vi ska sikta på Barcelona eller Aten. Ingen av oss har varit i...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Marje
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
425
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama