Nya vagnen! *bilder*

gadriel

Trådstartare
Nu har jag hämtat min nya vagn (ny för mig iaf). Så kul!! Var ju givetvis tvungen att provköra när jag kom hem ikväll :D

Vet att selen inte är superbra, väntar på min nya bröstsele som kommer om ca 2 v. Lova har alltid gått i kossa-form men vi jobbar på det, ni får ha lite överseende med det så länge men hon har blivit mycket mer lyhörd och trevlig att köra och jobba med sen jag köpte henne så jag är himla glad för det så länge :)

vagn2.jpg

vagn1.jpg

När jag köpte henne tyckte hon livet var pest i allmänhet och ville knappt röra sig frammåt så det är så härligt att se henne så här:

vagn3.jpg

tjohoo
vagn4.jpg

Är jättenöjd med min nya vagn :bump:

/Lycklig marsvins-kusk

Sv: Nya vagnen! *bilder*

Fin vagn :D och vi skall inte tala om din Fjording :love:! Saknar tiden då jag hade en fjordning på foder :(

Mvh
Eran Emma

Hmmm och jag som aldrig gillat fjordingar (otrevliga minnen från barndomens ridskola...) har ju på senare tid fått lov att inse att det finns underbara sådana också! Här är ännu ett exemplar verkar det som...

Och som körhästar ser de bara för goa ut måste jag säga :love:

Ni ser verkligen ut att njuta av turen båda två och vagnen är jag avundsjuk på.

Hmmm och jag som aldrig gillat fjordingar (otrevliga minnen från barndomens ridskola...) har ju på senare tid fått lov att inse att det finns underbara sådana också! Här är ännu ett exemplar verkar det som...

Och som körhästar ser de bara för goa ut måste jag säga :love:

Ni ser verkligen ut att njuta av turen båda två och vagnen är jag avundsjuk på.

Hade inte heller bra erfarenhet av fjordingar innan, de blir nog lätt tråkiga och buffliga om man inte hanterar dom på rätt sätt tror jag. och jo, de vill nog helst köra, iaf många av dom. Min pålla tycker helt klart det är roligare att blir körd än riden,

Jätteglad för min vagn, är verkligen skillnd mot min låga och ofjädrade rockard :bump:

Ser jättefint o trevligt ut! Och din fjording är ju såå fin!! Ser riktigt positiv ut!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka