Nya Träns-Tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.

Trådstartare
Nu har jag färgat nosgrimman så den har precis samma färg som övriga tränset :love:

29354039.jpg

Sv: Nya Träns-Tråden

Snyggt.
Vad använder du för färg och hur gjorde du?

Man köper narvsvärta (finns i alla möjliga färger) Stryker på det på lädret med tex en disksvamp :idea:
Köps hos en sadelmakare, skomakare mm

jättefint!:love:

förstod att nosgrimman inte hörde ihop med tränset? Märke? Pris? Inköpsställe?

då kan man alltså färga om det ifall man hittar sitt drömträns i fel nyans:idea:

Jag tyckte tränset var fint! Vad kostar sån där färg? Behöver det till min remontnosgrimma som har blivit lite solblekt o tråkig..

Den här bilden fanns i den gamla tränstråden, varför starta en ny med samma innehåll som den gamla.

/b_a_l, moderator som stänger denna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Någon som har Antarés träns? Tänker främst på precision tränset. Märker ni någon skillnad? Finns det något annat märke som är värt att...
Svar
10
· Visningar
626
Senast: Freazer
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
370
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar