Nya svenska Ubåtar!

landsbygdsbo

Trådstartare
Lite väl genomskinligt, verkar vara ett första steg mot NATO
Vi tillhandahåller Ubåter av yppersta kvalitet, ett hyfsat flygvapen
Och förbereder oss att ta plats i gemenskapen ;)

Självklart ska vi bygga nya.... Det är inte många ubåtar (förutom de amerikanska atomdrivna) som lyckats sänka amerikanska hangarfartyg.... En svenska har klarat av detta.... När amerikanerna hyurde in en, med besättning och allt, för att just öva.... Dessutom blev jenkkarna lätt överraskade över att det fanns kvinnor i besättningen...*S*

Självklart ska vi bygga nya.... Det är inte många ubåtar (förutom de amerikanska atomdrivna) som lyckats sänka amerikanska hangarfartyg.... En svenska har klarat av detta.... När amerikanerna hyurde in en, med besättning och allt, för att just öva.... Dessutom blev jenkkarna lätt överraskade över att det fanns kvinnor i besättningen...*S*
De blev nog mer överraskade hur svårt de hade att lokalisera ålen ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
23
· Visningar
1 169
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har gett vår katt Mjau våtfoder då hon fick det från förra ägaren, men hon tycker inte om det - förutom lamm i paté som hon verkar...
Svar
17
· Visningar
1 450
Senast: cherie
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 103
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama