Nya skydd till träning och tävling, budget

pink_angel

Trådstartare
Hej,

Ska köpa både nya tränings och tävlingsskydd.

Någon som vet om Catago Sport skydden är bra?

Någon som vet om Chetaks läderskydd är bra?

Undrar även om det är värt att spara till treadstones läderskydd med avtagbart fårskinn som tävlingsskydd? Någon som har sånna? är de bra?

Tar gärna emot tips på fler budget skydd.

//pink_angel

Sv: Nya skydd till träning och tävling, budget

awom.se
kolla där. jag har ett par skydd därifrån, både terräng och banhoppning och dom är kalas

Någon som vet något om treadstones läderskydd förresten????
de med löstagbart fårskinn, nu överskred jag iofs min budget:angel: men vill gärna ha läderskydd till tävling. Eller om någon vet något om kvaliten på chetak skydden??

Vad roligt att du är nöjd med dina, det lutar åt dem som vardagsskydd då de har en väldigt trevlig prislapp och dessutom är snygga. Men man vill ju veta att de är bra också. Så nu kanske jag vågar köpa dem:)

Ja har oxå Catago till vardags, fast dom som ser ut som hampa pro, eller det kanske är samma modell som Catago sport?
ja tycker iaf dom är bra ;)

Det här låter ju lovande:)... ska nog beställa ett par.. någon som vet något om treadstones läderskydd?

Jag har prestiges läderskydd till tävling , är jättenöjd med dom :)

Det tror jag nog att du gan våga göra.. :) Gillar faktiskt dem bättre än Eskadron..

okej, ungefär vad kostar dom? och finns dom i tabacco??

Titta på Börjes läderskydd!
Är supernöjd med mina och till mkt vettig peng!
Dock får du köpa fårskinn till!

Tackar:)
Varför tänkte jag inte på det tidigare? ska kolla upp genast.

Chetaks grejer är väl skräp över lag. Har sett att det finns dom som är nöjda med deras grejer här men allt jag har sett har varit pappläder.

Catago har väl olika skydd? Menar du den modellen som fler märken har så är de helt ok. Börjes säljer exakt samma skydd under märket Hampa Pro.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 744
Senast: tuaphua
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka