Nya SKK.se

MiniLi

Trådstartare
Nu är SKKs nya sida uppe! Vad tycker ni?

Jag har bara börjat kolla men gillar framförallt rasinformationen, stor förbättring sen innan! :)

Sv: Nya SKK.se

Även jag gillar sidan! Har inte hunnit kolla på den så mycket än, men tittade på hur det såg ut bland raserna och lite annat. Ser helt klart snyggare ut än innan! Själva innehållet har jag inte hunnit bilda mig någon uppfattning om än.

Sv: Nya SKK.se

gillar! har inte heller hunnit titta runt speciellt mycket, men det ser klart trevligare ut nu än tidigare iaf.... :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Lyan
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter