R
Raderad medlem 68338
MJAU vad snygg du är! Fina brillor också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken modell är det?Köpte samma modell (ser det ut som) för några veckor den och är jättenöjd.
Asics Nimbus 22Vilken modell är det?
Åh men tack Svensk design och återvunnen plast, älskar’om!MJAU vad snygg du är! Fina brillor också!
Åh men tack Svensk design och återvunnen plast, älskar’om!
Haha, jag hade ett par såna i korgen men blev snål det är CHPO!... gissar på Chimi Eyewear?
Haha, jag hade ett par såna i korgen men blev snål det är CHPO!
Oooooo jag som älskar att stryka.Och ett supersexigt strykjärn:
Alltså det är nästan lite läskigt att använda massa knappar och inställningar. Och det stryker jäkligt bra dessutomOooooo jag som älskar att stryka.
Alltså det är nästan lite läskigt att använda massa knappar och inställningar. Och det stryker jäkligt bra dessutom
Tefal ultimate pure FV9845E0Vad heter det? Behöver helt plötsligt ett nytt strykjärn.
Tefal ultimate pure FV9845E0
Äntligen kom tygkassen jag beställde samtidigt som ovanÅrets handling på redbubble börjar komma in Jag var väldigt impad över hur snabbt de skickade varorna, men jag var noga med att inte beställa varor som tillverkas i USA den här gången.
Idag anlände t-shirten jag beställde med detta tryck:
Det svarta i bilden var lite rödare irl men trycket var så stort att jag är nöjd ändå tjejen är ju ursöt!
Jag beställde en melerad då de har 10% polyester också och hoppades på en skön känsla men det var inte så stor skillnad. Nåja. Svinnöjd med artisten iallafall