Nya Sessbilder - dressyrträning :-)

Tappsveden

Trådstartare
Idag lastade vi in Sess och vagn i transporten och åkte in till samhället för att låna deras oanvända grusplan att träna dressyrprogram på. Blev även lite buskörning mellan koner!

Passade på att testa min nya systemkamera så här kommer massa bilder! Se och njut!!!!

Först dressyr på banan:

Sv: Nya Sessbilder - dressyrträning :-)

Sen blev det bus med konkörning:

Jag tog över tömmarna och körde koner :D det var sjukt roligt!

Otroligt snygg shettis :love:!
Den ergonomiska bröstan ligger perfekt på henne :D.

Mvh
Emma

ser kul ut,, vad bra med en grusplan att sno när man har lust :-)

Ser jättetrevligt ut och vilken fin shettis!

Skulel också vilja ha en grusplan till förfogande, har en fotbollsplan några km häsifrån på gräs men det skulle bli ramaskri om man stövlade in med en häst där

Otroligt snygg shettis !
Den ergonomiska bröstan ligger perfekt på henne .

Tack! Visst är hon tjusig min lilla Sessa! :love: Är väldigt nöjd med bröstan, hon drar väldigt bra i den och får inga skav eller verkar tycka den är dum på något vis. Jätteglad att jag köpte den!

ser kul ut,, vad bra med en grusplan att sno när man har lust :-)

Ja det är jätteroligt, undrar vem som njuter mest, jag eller hästen :-) Grusplanen är kanon, tyvärr lite för liten för att träna dressyrprogram på men man tar vad man har!

Ser jättetrevligt ut och vilken fin shettis!

Skulel också vilja ha en grusplan till förfogande, har en fotbollsplan några km häsifrån på gräs men det skulle bli ramaskri om man stövlade in med en häst där

Ska nog itne åka dit för ofta dock, då kanske folk inte blir så glada, men några gånger till inför tävlingen den sista augusti blir det nog så vi får träna lite mer ordentligt. Folk som gick förbi verkade inte misstycka, de stannade och tittade :laugh:
En gubbe frågade hur man hade gjort för att krympa henne så :D gulligt!

Liknande trådar

Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 700
Senast: Hedinn
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 051
Senast: shia
·
Hästhantering Jag har en egen uppfödning som i hela sitt liv har åkt i ett enaxlat äldre Kylingesläp. Det har aldrig varit några problem att lasta...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: lytesout95
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
23 442
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar