Nya körsvenskaraven

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare kotten
  • Startdatum Startdatum
K

kotten

Kan någon förklara (lite ingående) vad de olika kraven innebär? Vet att man kan hämta bestämmelserna men jag har dem inte nu ju...

Sv: Nya körsvenskaraven

Okej! Kanske lite ospecifik fråga jag hade inser jag... Det som jag egentligen vill veta är om jag har fattat en sak rätt: Om jag med en D- licens har kört 25 lopp o 5 senaste året, så får jag alltså köra hästar som jag varken äger någon del i eller tränar själv, i alla vanliga lopp på små och mellanbanor!?? Snälla sig att de tär rätt som jag tror!! Snacka om att möjligheten att köra ökar då från att bara ha fått köra amatörloppen!

det står i proppen vilken loppkategori som får köra vilket löp.. du hör till kategori 3 så då får du köra i alla löp som är utfärdade för kategori 3 och 4:)

Vad menas med följande då "Person som uppbär periodiskt understöd..."

Sidan 9 sista raderna... Om det gäller mej så blir reglerna precis lika illa som förut...:(

Är det fortfarande så att b- lopp jämställs med totolopp när det gäller antal körda lopp föresten?

jag kan kolla imorgon för jag har inte proppen och licensbestämmelserna här, så får jag se om jag fattar nåt för det låt lite konstigt :crazy: :p

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sex nya deltagare från trav- och galoppsporten får via ATG Talang möjlighet att boosta sin satsning mot toppen i sin respektive sport...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
23
· Visningar
1 297
Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
577
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka