nya knivskärningar

Sv: nya knivskärningar

Usch. Det är precis därför jag är så nojjig med att ha hästar ute på natten. finns för många idioter här

Frågan är om man verkligen ska sprida det... jag minns förra sommaren när alla var toknojjiga och det kom regelbundna rapporter som bara var hörsägen och en hel del som var rent felaktiga.

håller med om att det kan gå lite hysteri i det hela men detta vet jag är sant eftersom det är en vän till mig som äger hästarna som blev skurna

Kan tycka att det är lite bra med hysteri, det får folk att hålla koll och snappa upp saker som ser misstänkt ut (hästfolk som icke hästfolk)!

Några hästar som blivit skurna inte alls långt från mej, några km på sin höjd.. Man blir ju verkligen på vakt och försöker se allt och inget... :crazy:

Liknande trådar

Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 592
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 048
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Har en häst som jag tidigare skrivit lm här på Buke. Hon har mycket i sitt bagage och jag har jobbat mycket för att vår relation ska bli...
2
Svar
22
· Visningar
2 448
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31