Nya klösträdet på plats!!!

MissFideli

Trådstartare
Nu är nya tyska klösträdet uppe!! Supernöjd, det blev precis så fint som jag trodde :banana:

bild373.jpg

Katterna? Tja...

bild374.jpg

bild375.jpg

Dammigt? Va? :angel: :o :o

Inte ett dugg intresserade än. Dom har inte ens tittat på det. :crazy::cool:

Sv: Nya klösträdet på plats!!!

Vilket underbart träd! Lille Oj erbjuder sig att adoptera det om inte dina damer gillar det :angel:

Ojsan har ett sånt här, men skulle gärna vilja ha ett högre så att ingen kan få för sig att lyfta upp hundskrället dit :smirk:

10557184.jpg

Ja, det är jättefint!! Och mycket större i verkligheten än det ser ut på bild.

Jag hoppas verkligen damerna ska uppskatta det, annars vette 17 om jag inte behåller trädet och skickar ut katterna :p

Det tog knappt en vecka att få hem det, eller ja, jag var inte hemma när dom körde ut det så det tog några extra dagar. Men ändå! Ända från Tyskland!

hur stort är det o var är det köpt?

Har ett ganska stort till Skirren o han älskar sdet, men det finns plats för ett mkt större o jag skulle gärna skämma bort honom lite.

Isola erbjuder sig också att adoptera det ifall Yoga och Abbie inte vill ha det. :angel:

Jag köpte det via E-bay från Tyskland. Det är ett golv-takträd som är runt 70x40 cm i bottenplattan och kanske 1.30 brett sammanlagt. Ungefär, jag vet inte exakt.

Kostnad inkl frakt ca 750 kr och då på fast pris, inte på auktion. Motsvarande träd i Sverige, kanske runt 2500:-

Finns större träd också, men då ökar ju fraktkostnaden. Färgmässigt finns dte också mer att välja på än i Sverige, har inte sett ett vitt träd här.

åhh vad billigt!! Har samma färg på nuvarande trädet o gillar den skarpt. Måste ut o leta på ebay genast bums!
Vi betalade ju en tusenlapp för nuvarande träd!

tog ett snabbt fota på mitt nu, mer beige än vitt. Köt på Sharpman.
04-2.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 294
Senast: dobbis
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 168
Senast: Skjøldur
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 591
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det dags för hopptävlingsdelen av klubbcupen, och dags för mig att visa vad jag går för på en hinderbana. :p Bedömningen var...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Skällande hundar