Nya kläder!

Sv: Nya kläder!

"De finns på SKELETTET PÅ MAMMAS JOBB!!! Och skelett är jättespännande för det finns inuti kroppen på alla. Man kan se det på röntgenbilder, och när man är död om maskar ätit upp köttet eller någon människa kokat den döda kroppen för att sälja skelettet till ett sjukhus. Och man kan SKRÄMMAS med skelett fast man är liten!"

:rofl:
Underbart!!
 
Sv: Nya kläder!

Vad skojigt, alla kläder på bilderna i denna tråden har vi i butiken jag jobbar i :idea:
Den svarta plyshdräkten med dldskallehunden säljer som smör och jag får beställa nya hela tiden. Finns i grått också, jättefina!
Samma med pyjamasen, finns en grå med spöke som säger booo också, säljer jättebra!

Många (ofta mor och farföräldrar) tycker dödskallekläderna är sååå hemska till småbarnen, men de säljer bäst av alla plagg hehe.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag börjar nu ge upp detta med bomlöst. Min häst har så pass rejäl manke att det är ursvårt att hitta något vettigt. Dock har jag ett...
Svar
7
· Visningar
2 259
Senast: Zilla3
·
Utrustning Någon som vet vilken Henri de rivel modell denna är? Hittar inget om det på själva sadeln. Står bara "Sellier henri de rivel...
Svar
5
· Visningar
2 141
Senast: Quinny07
·
Fritid En tråd för dina bästa bilder! Jag letade, men hittade ingen sån tråd?! Här kommer en som jag är nöjd med! Åskoväder i SydAfrika!
2
Svar
39
· Visningar
3 687
Senast: StallLojo
·
V
Utrustning Ja nu är det dags för ny sadel igen. Jag vet att ingen kan säga att just den här kommer passa perfekt, och det är inte vad jag är ute...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: sissu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp