Nya kläder!

nevin

Trådstartare
Var på stan och letade efter tomtekläder åt lillkillen, och hittade det här när jag väl hittade tomtedräkten! Letade egentligen eftger en pyjamas med dödskallar på, men den här var också jättefin:

16733120.jpg


16733292.jpg


Strumpan!

http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_24/16730000-16739999/640x480/16733119.jpg?0

Och så här trött blev man av modellandet!

16733122.jpg



Imorgon ska vi ta julkorten på lillen!
 
Senast ändrad:
Sv: Nya kläder!

Pyjamasen ser ut så här:

16734984.jpg


Och så här glad är man åt den nya pyjamasen!
16734988.jpg
 
Sv: Nya kläder!

Hihi, exakt en sån pyjamas har min son också, som mormor inhandlade för ett tag sen :D Dom är jättefina faktiskt, annars brukar inte jag vara ett sånt stor fan av alla dödskalle-saker som finns nu.
 
Sv: Nya kläder!

Jag är helt såld på dödskallarna jag, och att jag dessutom är förtjust i svart gör ju saken bara bättre :)
 
Sv: Nya kläder!

Han fick även en svart mody med massor av vita dödskallar på, ungefär som på pyjamasbyxorna. Sen en svart body med en stor dödskalle på magen också!

Det är dock allt han har med dödskallar på tror jag..
 
Sv: Nya kläder!

Men åh! vart kommer den svarta med luvan ifrån? Ursöta kläder på en ursöt kille!
 
Sv: Nya kläder!

En sådan luvtröja+byxa köpte jag också förra veckan.
Jag inhandlade också en pyjamas med katter istället för hundar och likadana bodysar som bebben verkar köpt, hängde dom ihop som ett tvåpack? Isf var det säkert samma.
Jättesöta allihop men jag blev speciellt förälskad i luvtröjan för den var så otroligt mjuk. Nu väntar jag bara på att den sprattlande varelsen ska komma ut så jag kan klä på h*n :love:
 
Sv: Nya kläder!

Textilkompaniet här i stan har den, och en hel massa annat gulligt! Dessutom är det faktiskt inte snordyrt där, så man kan handla en del uutan att bli ruinerad :bump:
 
Sv: Nya kläder!

Hmm, body med dödskalle? Det låter fint, var hittar jag en sån?
 
Sv: Nya kläder!

Ja, det är underbart vad mycket fint det finns, jag har helt snöat in på hans kläder! Jag måste nog försöka begränsa mig lite, eller så får jag börja sy själv, för det blir dyrt med alla kläder efter ett tag!
 
Sv: Nya kläder!

Jag vet inte riktigt vart du kan köpa den, för här råkade jag bara snubbla över den på ett lågprisvaruhus (Som bara finns här på min ort också). Men det låter precis som samma bodysar som ÅDI köpte, för dom satt ihop i ett tvåpack. Kostade 89 kr eller något liknande har jag för mig.

Jag får fota sonen i en sådan när han är vaken igen, så du får se ;) Nu är han fortfarande en pyjamaspojke, för jag är äckligt sjuk och blir matt bara av tanken på att byta kläder på honom..
 
Sv: Nya kläder!

En sån dress tänkte jag köpa till Elivia härom dagen men det fanns inte i hennes storlek. Så det blev en svart body med en stor döskalle på istället:)
 
Sv: Nya kläder!

Jättesöt liten kille!

Jag måste dock fråga, inta bara ts utan ni andra som också svarat i tråden: varför vill man ha DÖDSKALLAR på sitt barn? Grisar, giraffer, moln, traktorer eller vad som helst, visst, men dödskallar som ju representerar död...? Varför? Tycker dödskallemodet är fruktansvärt!
 
Sv: Nya kläder!

Sicken sötnos. :love:

Emils mamma & pappa gillar osså döskallemodet & han har en hel del kläder med döskallar på. :D

Bla denna body som han fick av mormor:

phpjm3aqk.jpg
 
Sv: Nya kläder!

Jag vet inte vad det är som gör att jag gillar det, men gillar det gör jag, särskilt de med hundskallen:love:

Beställde en mössa i fleece åt lillen, specialsydd för just honom, den ska vara svart/vitrandig med en stor dödskalle frampå!
 
Sv: Nya kläder!

Jättesöt liten kille!

Jag måste dock fråga, inta bara ts utan ni andra som också svarat i tråden: varför vill man ha DÖDSKALLAR på sitt barn? Grisar, giraffer, moln, traktorer eller vad som helst, visst, men dödskallar som ju representerar död...? Varför? Tycker dödskallemodet är fruktansvärt!

Nu vill Vidar och Eskil svara på det här :D

De gillar båda dödskallar. Vidar gillar allt som är tufft och farligt så dödstema skrämmer inte. Eskil gillar lila och rosa, giraffer och katter, men också just dödskallar, inte lika självklart som brorsans gillande. Så jag frågade varför.

"De finns på SKELETTET PÅ MAMMAS JOBB!!! Och skelett är jättespännande för det finns inuti kroppen på alla. Man kan se det på röntgenbilder, och när man är död om maskar ätit upp köttet eller någon människa kokat den döda kroppen för att sälja skelettet till ett sjukhus. Och man kan SKRÄMMAS med skelett fast man är liten!"


Jaha :cool: så fick vi reda på det :p
 

Liknande trådar

Utrustning Jag börjar nu ge upp detta med bomlöst. Min häst har så pass rejäl manke att det är ursvårt att hitta något vettigt. Dock har jag ett...
Svar
7
· Visningar
2 259
Senast: Zilla3
·
Utrustning Någon som vet vilken Henri de rivel modell denna är? Hittar inget om det på själva sadeln. Står bara "Sellier henri de rivel...
Svar
5
· Visningar
2 141
Senast: Quinny07
·
Fritid En tråd för dina bästa bilder! Jag letade, men hittade ingen sån tråd?! Här kommer en som jag är nöjd med! Åskoväder i SydAfrika!
2
Svar
39
· Visningar
3 687
Senast: StallLojo
·
V
Utrustning Ja nu är det dags för ny sadel igen. Jag vet att ingen kan säga att just den här kommer passa perfekt, och det är inte vad jag är ute...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: sissu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp