Nya drprogrammen...

Atlas

Trådstartare
Beställer man" uppdaterade program" bara?? Eller ska man beställa ett o ett av dom nya/ändrade programmen 2007??

Sv: Nya drprogrammen...

Tror man bara beställer "uppdaterade program". Tror man kan välja mellan att beställa alla eller ta enstaka (men har inte gjort sj visserligen)

"paketet", är det uppdaterade program då el? Vet inte riktigt vad jag ska beställa:crazy:

Paketet är de uppdaterade programmen fr 2005, 2006, 2007 osv. Det brukar kosta 40 kr att få lösbladen som man byter ut i programboken. Så vill du bara ha 2007 års program så sätter du in 40 kr på deras pg, programmen kommer hem i brevlådan. (Det står på förbundets hemsida)

Liknande trådar

Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 874
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Riksidrottsförbundet, RF, inför nya roller i IdrottOnline. Det här behöver din förening göra för att uppdatera sina medlemmar. Senast...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 581
Senast: Habina
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 116
Senast: Dyngpeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka