Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som MAMMA till ämnet så är det ju självklart ditt ansvar att sätta en ny tråd till världen, vi vill ju inte riskera att det dyker upp "oäkta" trådar i ämnet
Jupp, du är initiativtagare. Vi borde införa en ny titel "Svammeltrådsstartare"
Det är dålig fart på @stjarnhimmel tycker jag!
Jag undrar om @stjarnhimmel somnade om.
Jag håller på och fikar på jobbet..
Har också en vecka till tre veckors semester. Håller också på att fundera på att säga upp mig. Trivs jättebra på jobbet, tjänar väldigt bra för mitt yrke, MEN pendlingen håller på att ta knäcken på mig. Eller egentligen inte pendlingen i sig, men att dagarna blir så förgjordat långa. Ringer jag ett samtal så har jag mitt gamla jobb tillbaka så det är inget problem.En annan jobbar sin sista (officiella) vecka på det här jobbet nästa vecka. Men eftersom jag inte har något annat på G än så lär jag, om inget dyker upp under semestern, knappt märka av att jag sagt upp mig i höst. Jag erbjöd mig att jobba kvar, fast på timbasis och utan att vara bunden (ifall något dyker upp). Facket lär väl få hjärtklappning men det funkar bra för både mig och min arbetsgivare
Jag går och fikar nu. Köpte vaniljhjärtan att inmundiga.Jag håller på och fikar på jobbet..
Jupp, du är initiativtagare. Vi borde införa en ny titel "Svammeltrådsstartare"
Var det någon som såg alla stjärnor på vår fina @stjarnhimmel igår?
Stackars kisse!Han stack iväg till jobbet kl 3 fast jag och kisse (som INTE var glad att bli av med sin säng!) låg kvar ett tag till.
Utfodring och skattjakt lät jobbigt så här på morgonkvisten Har du inte hittat några städdrakar?!
Hur många himlar kan en @stjarnhimmel himla om en @stjarnhimmel kan himla himlar?
Stackars kisse!
Den yngsta avlämnad på golfläger, något gick j*vligt fel i beställningen, jag skulle ha hästälskande barn som skulle tävla och bli bäst i sverige på häst, tjena, en skjuter och en håller på med konstiga sporter som fotboll, innebandy och nu golf? Seriöst, kan man reklamera på något sätt?
Den ena kan möjligtvis uppbåda lite intresse att borsta en häst och eventuellt köra men där går gränsen, och absolut inte regelbundet.
Och de där städdrakarna, de skulle jag väldigt gärna vilja ha!
Jag vill också fika, kan du trycka hit lite genom något hörlursuttag? Jag har ett på min dator så det booooore ju dyka upp här
Fast blir drakar verkligen bra som ryttare? Det känns som om det kan bli lite skräckslagna hästar....Man ska skaffa drake istället för BARN.
Fast blir drakar verkligen bra som ryttare? Det känns som om det kan bli lite skräckslagna hästar....
Drakryttare har ju alla hört talas om...
Jag hittade en bild på dig, men det verkar som om man fortfarande måste ha ett barn som rider?
Såså nu har jag gillat de inläggen på den här sidan! Okej?Jag tappar placeringar på "Gilla-listan"..
Folk älskar mig inte längre..... Nu får folk ta sitt ansvar. Folk ska gilla mig.. Så det så..
Såså nu har jag gillat de inläggen på den här sidan! Okej?