Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också en vecka till tre veckors semester. Håller också på att fundera på att säga upp mig. Trivs jättebra på jobbet, tjänar väldigt bra för mitt yrke, MEN pendlingen håller på att ta knäcken på mig. Eller egentligen inte pendlingen i sig, men att dagarna blir så förgjordat långa. Ringer jag ett samtal så har jag mitt gamla jobb tillbaka så det är inget problem.
Jag älskar också mitt jobb men det är bara vikariat (även om chefen sagt att det möjligtvis kan bli tal om fast efter årsskiftet, men jag är inte beredd att sätta mitt liv på väntelista för ett "möjligtvis"). Jag är även rädd att mina arbetsuppgifter kommer att förändras när hon jag vikarierar för kommer tillbaka i slutet av augusti... Plus att jag vill få upp lönen och det är svårt att få som vikarie.

Haha... så ni älskar mig då?

Här vill man bli älskad som person och för sina vackra stjärnor och så är det bara för att jag startar trådar som ni älskar mig..:cry:

We lööööööööv jo äniväj!

Leaf-01-june.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
704
· Visningar
44 561
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
1 570
Senast: Tajger
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar