Har det kommit fram.. Jag trycker och trycker..
Nää, du får trycka HÅRDARE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har det kommit fram.. Jag trycker och trycker..
Jag älskar också mitt jobb men det är bara vikariat (även om chefen sagt att det möjligtvis kan bli tal om fast efter årsskiftet, men jag är inte beredd att sätta mitt liv på väntelista för ett "möjligtvis"). Jag är även rädd att mina arbetsuppgifter kommer att förändras när hon jag vikarierar för kommer tillbaka i slutet av augusti... Plus att jag vill få upp lönen och det är svårt att få som vikarie.Har också en vecka till tre veckors semester. Håller också på att fundera på att säga upp mig. Trivs jättebra på jobbet, tjänar väldigt bra för mitt yrke, MEN pendlingen håller på att ta knäcken på mig. Eller egentligen inte pendlingen i sig, men att dagarna blir så förgjordat långa. Ringer jag ett samtal så har jag mitt gamla jobb tillbaka så det är inget problem.
Jag tappar placeringar på "Gilla-listan"..
Folk älskar mig inte längre..... Nu får folk ta sitt ansvar. Folk ska gilla mig.. Så det så..
Nu har jag gillat som tusan, sen så har jag ju taggat dig som en dåre nu på morgonen! Hur mycket begär du egentligen människa??
@stjarnhimmel <----- Se där, en till!
Men starta en ny tråd då stjärnis!
Ja.. jag bara kräver och kräver...
Men du vet.. jag är singel.. jag har ingen man att kräva så jag kräver saker av er istället..
Haha... så ni älskar mig då?
Här vill man bli älskad som person och för sina vackra stjärnor och så är det bara för att jag startar trådar som ni älskar mig..
Men trådarna är ju vackra som glittrande stjärnorHaha... så ni älskar mig då?
Här vill man bli älskad som person och för sina vackra stjärnor och så är det bara för att jag startar trådar som ni älskar mig..
Åh....Men trådarna är ju vackra som glittrande stjärnor
Nää, du får trycka HÅRDARE!
Saknar du hålvana?Pust... pust... Det GÅÅÅÅR INTEEEEE!
Saknar du hålvana?
Pust... pust... Det GÅÅÅÅR INTEEEEE!
Pust... pust... Det GÅÅÅÅR INTEEEEE!
Det är så jobbigt när det inte går för en
/geologen, nyinkilad av en hålexpert
Vilka ruttna hörlursuttag! Det är säkert min dator det är fel på, undrar om det rätar till sig om jag petar in en gaffel i den?