Nya bilder!

Sv: Nya bilder!

Haha,ja,dom frös ihjäl när det vart 8 minus här för någon natt sen! :o
Men eftersom vi flyttar om en vecka ca,så slänger vi dom då när vi endåså ska iväg till tippen med annat skräp! ;)

Hänger även några ihjälfrusna jordgubbar där också! Men jag fick iallafall äta färska jordgubbar tills i början av oktober iallafall! :banana:
 
Sv: Nya bilder!

Jag har från igår då jag friserade hunden till en utställning..
Lite deppad är hon...

15697184.jpg


15697185.jpg
 
Sv: Nya bilder!

Haha visst, hon är underbar ute ;)

Men när hon får bullfnatt inomhus så kan man få ett mindre psykbryt kan jag lova :crazy::cool:

Men mesta dels av tiden är hon faktiskt underbar, jobbig kanske men helt underbar...

När hon somnar i mitt knä med huvudet på tangentbordet är hon himla go :love:
 
Sv: Nya bilder!

Hon gillar sand och alla stränder skulle se ut sådär om lilla damen fick bestämma ;)

Ska försöka få ett riktigt Bullfnatt på film senare i skogen idag så ska du få se på fart och galen gris :D
 
Sv: Nya bilder!

lilla Hilda :love:
Älskar slutet när hon får tokfnatt :p
Men, andra låten.. vad heter den? har en remix av den men den där va mycke bättre! :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Acto
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här fotot tog jag med min mobilkamera igår kväll!! NO FILTER!!! Och bilden är skit jämfört med hur det egentligen såg ut, det var...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Seabaz
·
F
Hundhälsa Min lilla boxerskrutta. :cry: Arwen har mest setts här under några av mina gamla nick. Min tilltänkta brukshund, som tärde så dant på...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 073
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 742
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp