Nya bilder på sötnosen!

Sv: Nya bilder på sötnosen!

Jätte söt, bli påmind om hur söt vår Goldenflicka var som valpis .

Nu är hon vacker :)

den va ju jättegullig golden ska själv kolla på en den 10/10

Jaa, visst är hon underbar!! :love:

Men hon var inte såå himla populär häromdagen när hon strimlade ena hörnet på vår hörnsoffa! :devil:

Men det är sånt man får räkna med när man har valp i huset. :smirk: Faktiskt det enda hon har tuggat sönder.

Tror inte att det går att vara sötare. :love: Har haft en golden men hon dog tyvärr i feb i år. Lilla snuttan. Men jag tror som sagt att det inte går att vara sötare. :love: Ta väl hand om lilla sötnosen.

har en blandras hemma mellan golden och labbe. :)

första julen för henne lyckades hon och hennes syskon dra ner en julgran och bita sönder aaaaaaaaaaalla julklappar. (förutom dom som var längst in under granen, den var ju himla stickig det där trät..)

min mops försökte kissa på julgranen :P han är så söt.

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 501
Senast: Sel
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 330
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar