Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Tack å hans vägnar, Det är en Lipizzanare såklart. :)

IMG_5676ww_zps91126053.jpg

IMG_5560wb_zpsdd7ecf8d.jpg

IMG_5562ww_zpsb5529ed2.jpg

Ja det va inte så svårgissat :D Fin e han! Du borde lägga ut bilder på han oftare! :)

Dotterns enöga som jag passade på att rida i helgen när hon var hos sin pappa :p

13689_4757091803997_1163195439_n.jpg

71514_4757091403987_1749492373_n.jpg

Åhh vilken fin!! Vad är det för ras och hur hög är den?

*svag för pållar med stora tecken* :love:

Hon var ännu sötare/vackrare i sommarpäls :D

Några nya från mig
IMG_0136crop_zpsfc1b3b0e.jpg

IMG_0147crop_zpsfc097224.jpg

IMG_0140_zps518f3c66.jpg

KL

Jag har inga egna hästar kvar, men är relativt nybliven ponnymamma, and I love it!:D

Snobben, pensionerad ridskoleponny, gått hoppSM i sin ungdom :)

Nyanländ
mail

Nu i vinter, tillsammans med gula isisen Atli

mail

I förrgår med nytt träns

mail

Supersnygg!!

Då måste jag ju fråga vad det är för sadel du har till henne? Jag har själv en B-ponny på 117cm (visade det sig, fick mätintyg i fredags :D )

Den ska som prio 1 gå som körponny men jag vill gärna ha honom inriden ordentligt också!

Nytagen bild på min lille:

DSC_0097_zps92a6f467.jpg

Fy tusan vilken tråkig bild jag har... Gör knappast ponnyn rättvis, skitmobilkamera! :D

Vilken söting :laugh: Snygg sele :love:

jag köpte en sån här till min
529595_3943337420646_16264175_n.jpg
din ser skönare ut med coller?

Jag har letat sadlar som en tok till henne, snubbla över denna äckligt billigt. Sitter som ett smäck på hennes platta breda rygg. Är en Andrews, jättefint skick. Vill inte ha något billigt skit till henne.

Collern ska jag skicka tillbaka, den passar inte då min pålle har så lågt ansatt hals så det finns inte utrymme för en collar, den trycker på både bogspetsarna och luftstrupen i dragläge tyvärr och ponnyn protesterar tydligt...

Så jag ska byta till en vanlig brösta. Lite tråkigare men viktigast är comforten för lillen såklart :)

Jag gillar färgen på din sele, modigt av dig! :D

Collern ska jag skicka tillbaka, den passar inte då min pålle har så lågt ansatt hals så det finns inte utrymme för en collar, den trycker på både bogspetsarna och luftstrupen i dragläge tyvärr och ponnyn protesterar tydligt...

Så jag ska byta till en vanlig brösta. Lite tråkigare men viktigast är comforten för lillen såklart :)

Jag gillar färgen på din sele, modigt av dig! :D

Synd att den inte passa.

Haha jag bli knäsvag av den färgen :love: hela hennes hopputrustning är i den färgen :love:

Zahlo, LillaP, Tack å hans vägnar. :)

Seabaz, Han är så söt din lilla. Kan knappt fatta att Storm till och med är några ynka cm (typ 2) större än honom! :rofl:

Cita, Har sagt det för, men hon är verkligen fin!

Verkar som bilderna inte kom med :o försöker igen :laugh:

Jag har inga egna hästar kvar, men är relativt nybliven ponnymamma, and I love it!:D

Snobben, pensionerad ridskoleponny, gått hoppSM i sin ungdom :)

Nyanländ i augusti

snobb_zps929d9b38.jpg

Nu i vinter, tillsammans med gula isisen Atli

snobbatli_zpscb926114.jpg

Härom dagen med nytt träns

snobbsnyatraumlns_zps6f898385.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 926
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 686
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 460
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar