Nya bilder på min lilla Katja!

enjoyable

Trådstartare
Här kommer nya bilder på min ögonsten Katja!
Hon är 15 veckor, och jag har haft henne i nästan en och en halv månad nu.
Jag vet att hon var för liten när jag fick henne men min brorsa hade helt blandat ihop födelsedatumet och trodde hon var 12 veckor när jag hämtade henne. Och ja, han har fått sig en rejäl utskällning pga det, dessvärre hade jag haft henne i en månad innan "felet" kom fram och tyvärr var de inget man kunde göra något åt. Tack och lov har hon utvecklas åt rätt håll än så länge och snart ska jag även ta henne till vet för besiktning, ID märkning och vaccination.

Så här såg hon ut när jag precis hade hämtat henne:
28140076.jpg


Såhär ser hon ut idag: (kolla in hennes underbart bruna ögon :love:)
28673913.jpg

28673903.jpg

28673890.jpg

28673908.jpg
 
Sv: Nya bilder på min lilla Katja!

Jag vet! Hon växer så de knakar! Snart får jag göra ett större hål in till hennes lilla mat-hus, hon kommer ju snart inte in!
 
Sv: Nya bilder på min lilla Katja!

Vacker katt! Speciell päls och ögon, hon kommer nog bli en riktig skönhet.
 
Sv: Nya bilder på min lilla Katja!

Tack :) Kommer hennes bruna ögon ha kvar samma färg som vuxen?

Det tror jag nog, kattungar föds ju med blå ögon och den färgen försvinner ju men sedan tror jag ögonfärgen ska vara ganska permanent.

anniecool: Nej, det tror jag inte jag har. Finns det någon tråd med bilder?
 
Sv: Nya bilder på min lilla Katja!

Så söt.
Min syster har en kattunge som är jämngammal med din :)
De är jättelika i teckning och lilla Siri har samma underbara bruna ögon!
 
Sv: Nya bilder på min lilla Katja!

Varje gång jag ser dom bruna ögonen så smälter jag.
Hon är verkligen den vackraste som finns :love: (i min värld då :D)
 
Sv: Nya bilder på min lilla Katja!

Iofs har de en annan färg än din lilla sötnos. Så du får väl hoppas på det bästa x)
 
Sv: Nya bilder på min lilla Katja!

Man kan ju alltid hoppas att ögonfärgerna håller i sig.. men jag har dock sett lite grön/gul färg precis intill pupillen så jag antar att hon håller på å byter bort sin fina färg nu :(
 

Liknande trådar

Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 719
Senast: skuggi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 325
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 549
Senast: Mela99
·
Hästvård Läste i en artikel en känd svensk dressyr- och hopptränares råd om att man bör ha ett tryggt och proffsigt "team" runt sig och sin häst...
2
Svar
20
· Visningar
3 634
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fejkljus
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Sundsvall?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp