Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har inte så många nya bilder på när jag hoppar från iår då jag var smart nog att åka av en annan häst och bryta nyckelbenet.. på två ställen! Men nu är jag igång igen och hoppar, tävling i helgen så förhoppningsvis nya bilder
Har även lite bilder på lillhästen som jag hoppar åt ägaren
Väldigt charmig pojk helt klart och galet rolig att hoppa!
Fint det ser ut! Den sista ser faktiskt väldigt trevlig ut att hoppa.
*kl*
Kan lägga in två halvkassa bilder från årets första hopplektion. Jag fick tyvärr inte något riktigt tryck i de flesta sprången, berodde nog på ont om utrymme (halva volten isig) och att jag smyghöll då vi övade mycket svängar.
Hallå eftergift ...
Bebishesten hoppade igår! Eller bebis å bebis, men ja, han är ju som en fyraåring så haha! :P Väldigt grön å har varken muskler eller kondis, men skötte sig bra med tanke på detta!
Nacken på din tös är identisk med Weine's nacke (Weihenstephaner e. Warsteiner). Kanske är något som går i arv, hade jag bara sett sidan och inte att hon hade bläs hade jag nästan trott att du hade snott honom från Mads
Bör kanske även säga att Weine hoppar även han riktigt bra, har sett Mads hoppa honom några ggr och det gör han riktigt riktigt bra
Haha, det är mycket jobb, men med lite tid kan han nog bli fin! :P
Han är e Akribori och u svårklassmöderne med avelsvärdebokstav A, ue Electro. Han är en 04'a, men stooor och hade i stort sett bara levt skogsmulleliv och inte sett en bom innan han kom till migförra sommaren. Och nu är vi äntligen på gång igång haha!
Haha tack! Han är ganska vinglig och har ingen storre koll på vart han har alla lemmar, men han tycker det är riktigt skoj, vilket är det viktigaste! :P
Neee, det är en kompis till mig, hon hjälper mig att sätta igång honom tills vi får vår nya stallplats om några veckor, där vi kommer ha möjligheten att träna på riktigt.
Lite bilder från dagens hopptävling med prinsessponnyn. Hon har verkligen börjat säsongen superbra. Var felfri i både LB och LA för ett par veckor sedan och nu felfri i LB och LA igen. Hitills har hon startat tre LA i sitt liv och varit felfri i samtliga =kvalad till MSV. För er som inte vet vem prinsessan är så är hon en 6-årig knabstrupper, kategori B.
Hästhantering
Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
Hundavel & Ras Jag tycker det är trist när man sprider osaklig "fakta" om raser trots att man har noll koll. Vet du ens vad hysterisk betyder? Har du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.