Nya bebisar

fluffig

Trådstartare
Under förmiddagen har jag fått fyra nya bebisar här hemma. troligtvis tre killar och en tjej. Stora tunga kissar men mamma Smulan fixade det även om hon tyckte det gjorde lite väl ont.

142453523567560900_resized.jpg

142453523404331500_resized.jpg

142453522784468400_resized.jpg

Tack alla
Ja det är Maine Cooner och vid invägningen i morse väger de mellan 145 och 165 g så ni kan gissa vilka klumpar det är. Extra kul att jag delar bostad med bägge föräldrarna och jag hoppas deras temperament ska föras över till bebisarna. Hittills har pappan gett bebisar som verkligen likar honom vilket är jättekul. :D

@fluffig Vilka sötisar!:love:

@cirkus, jag har en röd katt, visserligen en huskatt, men en stor personlighet. Alla mina röda katter som jag har haft har varit mycket speciella.

Vi tingade en röd huskattunge för massor av år sedan. Hon var född i ett stall - när vi skulle hämta henne så var hon och hennes syster spårlöst försvunnen. Efter det så har det aldrig blivit någon röd katt mer än i tanken. Men nästa katt så .....

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 405
Senast: monster1
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat