Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den lär spricka på nolltid för dem flesta. En rullning i hagen så kan den vara finito också.
Det är väl bara att stoppa in det i en JÄTTEkall frys tänker jag mig.Det är nog ingen risk men låga temperaturer är ju inte så vanligt på Irland så svårt att testa och inget behov finns heller.
Det anser de nog att de har gjort. 20 minusgrader är extremt på den där ön. Där jag jobbade hade hästarna "heavy" täcken på sig, och människorna termobyxor, när det var 10 plusgrader.Det är väl bara att stoppa in det i en JÄTTEkall frys tänker jag mig.
Som Skåne.Det anser de nog att de har gjort. 20 minusgrader är extremt på den där ön. Där jag jobbade hade hästarna "heavy" täcken på sig, och människorna termobyxor, när det var 10 plusgrader.
Som Skåne.
Puttar upp denna gamla tråden! Nu har det ju gått några år, är det någon som har testat den nya knäppningen och kan ge ett utlåtande?
Jag har också testat och upplever samma sak, den sitter alldeles för högt upp tyvärr.Puttar upp denna gamla tråden! Nu har det ju gått några år, är det någon som har testat den nya knäppningen och kan ge ett utlåtande?